Sunday, April 1, 2007

חולה- מקרה ראשון

יום שבת 31.03.07

שלום, שמי דניאלה כהן ,בת 32 עובדת בחברת היי-טק מוצלחת בתור מתכנתת בכירה.
נשואה למנחם, בן 38 ויש לנו שני ילדים מקסימים- ירדן ורועי.
היום משפחתי ואני היינו בארוחת צהריים על האש אצל חברים במושב. אכלנו הרבה,נהנו וצחקנו..אך מחר, כבכל יום ראשון, אני קמה בבוקר לשבוע חדש, עמוס ומלא הפתעות.
טוב, נגמרה השבת שאני כל-כך אוהבת ומחר מחכה לי יום ארוך..
אז שיהיה לכולכם לילה טוב ושבוע מקסים !
דניאלה.

יום ראשון 01.04.07

שיהיה לכולכם שבוע טוב..כי לי הוא כבר לא יהיה.
קמתי היום בבוקר, בשעה 07:00 התארגנתי מהר ויצאתי לעבודה.
הגעתי לעבודה בשעה 08:30. הכל היה רגיל.
ב-10:00 הלכתי לאכול את ארוחת הבוקר הקבועה שלי-. ב-12:00 הפסקת קפה ועוגה.
הגיעה השעה 13:00, המזכירה של הבוס שלי נכנסה לחדרי והניחה לי מכתב על השולחן.
היא אמרה לי שכשאני מסיימת לקרוא את המכתב לגשת לחדר של הבוס שלי- הוא רוצה לדבר איתי.
קראתי את המכתב : "...עקב אי שביעות רצוני מתפקודך כעובדת בחברה וחוסר עמידה ביעדים שנקבעו עם תחילת עבודתך, אני נאלץ לפטר אותך..."
הייתי בהלם.
לא הבנתי מאיפה זה נפל עליי.
אני ?! מפוטרת ?! אחרי שהשקעתי כל כך הרבה מאמץ במשך 5 שנים כדי להיות אחת העובדות הטובות בחברה?
נכנסתי לדיכאון מטורף אחרי הרבה זמן שלא הייתי.
הגעתי הבייתה. פתחתי את המקרר ואת הארונות ופשוט ל-א הפסקתי לאכול.
האוכל תמיד היה חלק חשוב ומהותי בחיי ותמיד סיפק לי מקור נחמה והרגעה..אבל אף פעם לא תארתי לעצמי עד כמה.
טוב, אני חושבת שאני אלך עכשיו למטבח להביא לי איזו עוגה או משהו.
לבינתיים,שיהיה לכם יום טוב,
דניאלה.

יום שני 01.10.07

עברה חצי שנה מתחילת הדיכאון הנוראי הזה.
חתמתי בלשכת האבטלה ועדיין,
אני לא מפסיקה לאכול.
החלטתי לגשת לרופא כדי לספר לו על בעייתי.
התקשרתי לקופת-חולים כדי לקבוע לי תור להיום.
אני חייבת ללכת.
יום טוב.

יום שלישי 02.10.07

אתמול הייתי אצל הרופא..
סיפרתי לו מה אני מרגישה..
הוא אמר לי ללכת לעשות בדיקות..וכמובן שגם בדיקות דם.
חיים טובים שיהיו לכם,
דניאלה.

No comments: