Thursday, April 19, 2007

סגירת מעגל..

שלום, אני דניאלה
אתם בטח מכירים אותי אם אתם קוראים את הבלוג הזה.
השנה היא 2009 ואני כבר בת 34.
אני שוקלת כיום 60 ק"ג והדבר נעשה בזכות דיאטה בריאה ומבוקרת עם טיפול צמוד והשגחה צמודה של דיאטנית.
לאחר ביקורי הראשון אצל הדיאטנית החלטתי ללכת על זה, ובנוסף חזרתי לפסיכולוגית שלי ויחד איתה החלטתי לשנות כמה דברים בחיים שלי.
אני עדיין עובדת בחברת ההיי טק "חכמחשב" המצליחה בגדול בשוק.
אך עברתי ממשרה מלאה לחצי משרה, ובכך הפחתתי את הלחץ בחיי ופיניתי לעצמי זמן לבלות עם משפחתי.
בעזרת הדיאטנית שלי שסדרה לי תפריט יומי לכל יום ויום בשבוע עם ארוחה בריאה ושעות קבועות הצלחתי להאריך את חיי בכמה שנים, ואני ארשה לעצמי לומר גם להראות טוב יותר.
עם הפסיכולוגית דיברתי בעיקר על הדברים שמפריעים לי, דבר שגרם לפריקת עול רב מליבי.
הייתי זקוקה לזה, בעיקר לאחר מות אבי.
היום אני מאושרת ואני חושבת שאני נמצאת בתקופה הטובה בחיי..אלא שהתקופה הזו נמשכת כבר שנה שלמה ואני מצפה ומקווה לשנים ארוכות וטובות שכאלו.
זו הפעם האחרונה, דניאלה.

No comments: